Er is iets nieuws aan de coördinatie van het project !

Er is iets nieuws aan de coördinatie van het project !

Inderdaad, in de afgelopen weken heeft Florence zich aangesloten bij het Story-me avontuur. De algemene en pedagogische coördinatie wordt daarom nu verzekerd door een shockteam. Valentine en Florence zijn verheugd te kunnen werken als een team om de coördinatie van dit derde en laatste jaar van het proefproject te beheren. Hun missies voor dit komende schooljaar? Ervoor zorgen dat het Story-me programma het best kan worden ingezet in de 10 partnerscholen van het project, het continue verbeteringswerk van alle belanghebbenden vergemakkelijken, verschillende manieren van verbetering testen om te bepalen welke geschikt zijn voor Story-me 2.0., de communicatie binnen en rond het project verbeteren, enz. Ons duo heeft veel werk te doen, maar hun motivatie, aan het begin van het schooljaar, is onfeilbaar!

 

 

Maar dat is niet alles wat er is! Sinds 1 augustus vindt de coördinatie plaats in de BeCentral coworking area. Het is gelegen in het hartje van Brussel en is gehuisvest in de gebouwen boven het centraal station van Brussel. Zo is Story-me toegetreden tot het gloednieuwe onderwijs afdeling dat op 1 juli zijn deuren opende. Valentine en Florence zijn verheugd dat ze de volgende vzw’s en projecten als charmante en inspirerende buren kunnen hebben: Teach for Belgium, Bibliothèques Sans Frontières, EducIT, BeEducation, Mediawijs, enz. Dit is een geweldige kans om geïnspireerd te worden, om uit te wisselen, te leren en samen te werken!

STORY-ME, STAP VOOR STAP

Op 12 juni kwamen de partnerverenigingen samen om samen de animatiemodules beter naar voren te brengen.

Het doel was om de impact van de uitgevoerde acties te optimaliseren, een van de specifieke kenmerken van het Story-Me-project.

TEAMWERK !

De algemene vergadering van het project, waarin de filantropische partners en verenigingen zetelen, kwam samen op 26 juni 2018. Deze bijeenkomst maakte het mogelijk om de balans op te maken van een succesvol eerste schooljaar en de uitdagingen vast te stellen.

De partners concentreerden zich op de projectresultaten met het oog op een voortdurende verbetering en ter ondersteuning van de ondernemerspedagogiek.